Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)


Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου.

Η σχολική μονάδα βρίσκεται κοντά στο εμπορικό κέντρο του Δήμου Κηφισιάς και συνορεύει με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς «Γ. Δροσίνης». Το σχολείο είναι ισόγειο, αποτελούμενο από δύο αίθουσες διδασκαλίας, γραφείο εκπαιδευτικών και βοηθητικούς χώρους. Ο αύλειος χώρος είναι αισθητά συρρικνωμένος λόγω των οικοδομικών εργασιών ανέγερσης της νέας πτέρυγας του 1ου Δημοτικού Σχολείου. Το τρέχον σχολικό έτος λειτούργησαν δύο υποχρεωτικά πρωινά τμήματα και δύο προαιρετικά ολοήμερα τμήματα και παρέχονταν υποστήριξη από ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Για πρώτη σχολική χρονιά η σχολική μονάδα υποστηρίχτηκε από Σχολική Ψυχολόγο , μία ημέρα ανά εβδομάδα.


Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός παιδαγωγικού προγράμματος που βασίζεται σε δραστηριότητες βιωματικές ,διαθεματικές, διαφοροποιημένης διδασκαλίας που προάγουν τη συμπερίληψη , ενθαρρύνουν την πρωτοβουλία, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία καθώς και την κριτική σκέψη.

Η σχολική διαρροή είναι περιορισμένη και οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες. Η καλλιέργεια καλής συνεργασίας και αμοιβαιότητας μεταξύ των μαθητών και μαθητριών στα πλαίσια ενός δημοκρατικού, συμπεριληπτικού και ουμανιστικού σχολείου.

Η ύπαρξη κλίματος συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/τριών καιεκπαιδευτικών και η διαμόρφωση ενός εξαιρετικού κλίματος επικοινωνίας. 

Η άριστη συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων σε θέματα που άπτονται τόσο τους μαθητές και τις μαθήτριες όσο και στην αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής της σχολικής μονάδας.

Σημεία προς βελτίωση

Η ανάγκη έγκαιρης και εξ ΄αρχής στελέχωσης από ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό για την υποστήριξη των αναγκών των μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες.

Η αύξηση των οικονομικών πόρων για δαπάνη σε σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

Άριστη συνεργασία προϊσταμένης και εκπαιδευτικού προσωπικού

Άριστη συνεργασία προϊσταμένης και εκπαιδευτικού προσωπικού με το βοηθητικό προσωπικό

Εποικοδομητική συνεργασία με τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ,τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τους αρμόδιους φορείς του οικείου Δήμου

Αγαστή συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Σημεία προς βελτίωση

Συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα και σχολικά δίκτυα

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά σεμινάρια που διοργάνωσε η ΣΣΕ , η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης το ΙΕΠ και άλλοι ιδιωτικοί ή δημόσιοι φορείς.

Συμμετοχή σε σχολικά προγράμματα (πολιτιστικά και αγωγής υγείας)

Σημεία προς βελτίωση

Συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα


Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Λειτουργία

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

0

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

-

Λειτουργία

Διοικητική λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις 

Σχολείο και κοινότητα

Λειτουργία

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

0

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

-

Παρατηρήσεις / Σχόλια

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

Η εξωστρέφεια της σχολικής μονάδας και η προβολή του εκπαιδευτικού έργου στην κοινότητα.

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

Η αλλαγή του εκπαιδευτικού προσωπικού με αποτέλεσμα την καθυστέρηση υλοποίησης της δράσης,

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις

Θέμα 1

Άξονας

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Ειδικότερο Θέμα

Επιμόρφωση για τα ευρωπαϊκά προγράμματα

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

Σημαντικότερα θέματα που χρήζουν μελλοντικής μελέτης και προτάσεις για Σχέδια Δράσης

Παρατηρήσεις / Σχόλια

Ε τήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024) Ημερομηνία Εξαγωγής: 19/06/202...